Reklamace

Reklamace

  • Informujte mě nejprve prosím e-mailem na info@dzemarna.cz nebo telefonicky na +420 776 374 455.
  • Formulář ke stažení zde: Uplatnění reklamace (reklamační list)
  • Pokud to situace vyžaduje, vyzvu Vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na adresu: Monika Boušková, Džemárna, Kremnická 42/16, Kutná Hora – Žižkov 284 01.
  • Přiložte doklad o koupi (fakturu).

Lhůta pro vyřízení Vaší reklamace

  • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena nejpozději v zákonné 30 denní lhůtě.
  • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud je zboží poškozené

  • Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte mě co nejdříve na telefonu +420 776 374 455.


Pokud bylo zboží dodáno nekompletní, neodpovídá objednanému typu nebo jeví jinou závadu

  • Obratem mi zavolejte na +420 776 374 455 nebo mi napište na info@dzemarna.cz.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.